page_banner

nutizie

Modulatore di u receptore di l'androgeni S-4 (Andarine)

1 (237)

S-4 (Andarine) hè un modulatore selectivu di u receptore di androgeni.U so nome cumpletu hè S-40503, o S-4 per cortu, è u so nome cummerciale hè Andarine, chì hè statu sviluppatu da a cumpagnia farmaceutica giapponese KakenPharmaceuticals cum'è trattamentu per l'osteoporosi.S-4 funziona simili à i steroidi Conlillon è Oxyandrosaurus, ma ùn hè micca un steroidu.

 

Funzione è caratteristiche di S-4 (Andarine)

Funzione è caratteristiche di S-4(Andarine) S-4 hà una forte affinità cù i receptori androgeni di l'ossu è u musculu, è u gradu di ubligatoriu hè assai bonu.Ancu s'ellu ùn provoca micca u musculu massiu è u pesu chì Qunbolone faci, hà un effettu sorprendente nantu à a perdita di grassu.Perchè?S-4 hà l'indici androgeni più altu è l'anabolismu più bassu di i prudutti SARMS, è quandu l'androgeni si attaccanu à i receptori di l'androgeni in u tessulu adiposu o grassu (chì avemu ancu in grassu) attivanu l'oxidazione di grassu.

Stu SARM hè selettivu è ùn hà micca attività prostatica significativa.S-4 hà un poveru effettu nantu à a crescita di i musculi à dosi più bassi è di solitu esige dosi grossi per induce un modestu guadagnu di massa magra di u corpu.Comu aghju dettu prima, S-4 funzioni cum'è Corylone è Oxyandrosaurus, ma S-4 ùn hà micca l'effetti secundari androgeni associati.

SARM hè particularmente efficace à rinfurzà, priservà è ancu custruisce a massa di l'osse.

 

U rolu di S-4 (Andarine)

S-4 aiuta à oxidize grassu è mantene u corpu da catabolic durante una dieta pocu caloria, chì hè u so rolu principali.S-4 rende i musculi più rigidi, più secchi, più definiti è aumenta a distribuzione vascular.Prupone guadagnà significativu in forza è resistenza ancu in cundizioni caloriche.À dosi più alti, pò purtà à qualchì guadagnu di massa magra di u corpu.S-4 hè spessu usatu in cumminazione cù altri SARMS perchè u so effettu nantu à u guadagnu di massa magra di u corpu ùn hè micca significativu per sè stessu, ancu S-4 pò ancu esse usatu solu durante a perdita di grassu è furnisce risultati eccellenti.

Estrogenu: S-4 ùn aromatize micca in estrogenu è ùn hà micca attività estrogena propria, senza alcunu effetti secundari assuciati à l'estrogenu.

Androgenu: S-4 ùn hà micca proprietà di androgenu è per quessa ùn hà micca effetti secundari androgeni

Cardiovascular: S-4 ùn hà micca effetti negativi nantu à a salute cardiovascular

Inibizione di testosterone: S-4 mostra una inibizione assai ligera à dosi elevate, ancu s'ellu ùn hè micca quantu LGD-4033, ma più inibizione di MK-2886.

Epatotossicità: S-4 ùn hè micca tossicu per u fegatu.

 

L'usu di S-4 (Andarine)

A dosa di ogni ghjornu di S-4 hè 50-75mg, finu à 100mg se u vostru corpu hè tolerante, ma ricumandemu di principià cù una dosa bassa è cresce gradualmente per evità l'effetti secundari indesiderati.S-4 hà una mezza vita di 4 ore, cusì pigliate almenu duie volte à ghjornu, preferibbilmente in trè dosi, è S4 hè megliu utilizatu finu à 8 settimane, postu chì ùn ci hè micca toxicità di u fegatu è i periodi più longu ùn sò micca periculosi. u fegatu.


Tempu di Postu: Dec-23-2022